Budeme mít strach žít ve vlastní zemi?

05.03.2011 12:16

Agresivita nepřizpůsobivých občanů je každodenní realitou obyčejných lidí. Málokdo z napadených nebo ohrožených si stěžuje, lidé se bojí, že budou obvinění z rasismu. Novodobý hon na čarodějnice demoralizuje celou společnost. 

Je zcela nepochopitelné, že členové a příznivci DSSS jsou označováni jako nebezpeční, agresivní a netolerantní extrémisté. Ale jsou to členové a příznivci DSSS, kteří jsou fyzicky napadáni za své názory. A agresory a útočníky jsou nepřizpůsobiví občané, levičáci, anarchisté a různí pseudohumanisté, kteří káží vodu, a sami pijí víno, až se zalykají. Mají plná ústa tolerance a humanity, ale je to jen falešná póza. Jen zpřísnění trestů za násilné trestné činy může naše města zachránit od morálního rozkladu. Aby se takový agresor dostal v dnešní době do vězení, musí napáchat neuvěřitelná zvěrstva.
V sobotu byl na Mosteckých slavnostech napaden doprovod kandidáta do senátu Tomáše Vandase a média mlčí. Kdyby někdo z doprovodu napadl někoho z přítomných návštěvníků, jistě by to věděla celá společnost a ve zprávách a všech denících by tato informace zabírala přední místa. 
Pro dokreslení situace stačí uvést další dva případy ze stejného týdne.
Středa, 1. září, Jihlava
V Jihlavě dvě romské „mstitelky“ zbily ženu za to, že vykázala z hřiště nevhodně se chovající děti. 
„Dvě romské ženy přišly a napadly mě. Jedna ke mně přiběhla, začala na mě křičet, že jsem jí škrtila syna. Vůbec nedebatovala. Já jsem se bránila, že jsem mu nic neudělala, jen jsem ho vyhodila, protože tam plival,“ říká. „Vůbec na to nebrala zřetel, začala do mě strkat, napadla mě fyzicky,“ pokračuje.
Proti útoku první ženy se ještě bránila, ale proti dvěma už to nešlo. „Za chvíli se přidala ta druhá a to už jsem byla bez šance,“ dodává poškozená žena k napadení, které jí přivodilo lehký otřes mozku, zlomený nos a podlitiny. Nos museli lékaři srovnat operativně, po propuštění z nemocnice bude následovat další léčení. Případ v současnosti vyšetřují policisté, Jitka se podle svých slov však chce z Jihlavy odstěhovat. „Bojím se,“ vysvětluje.
Neděle, 5. září, Praha
„Kolem šli tři Romové tak kolem patnácti šestnácti let a nejdřív chtěli cigaretu. Řekli jsme jim, že žádnou nemáme,“ popsal začátek incidentu mladý muž. „Pak řekli, ať jim půjčíme mobil, že si potřebují zavolat. Tak jsme se jim vysmáli,“ pokračoval. „Začali do nás strkat, hned nato došlo i na pěsti. Najednou jeden z nich vytáhl nůž a bodl kamaráda do pravého stehna,“ uvedl. Poté útočící Romové utekli, policie po nich pátrá.
Kdo jsou tito lidé, kteří snad stojí nad zákonem? Je to jakási nová panská rasa a my jsme povinní jim sloužit? Nebo jde jen o politiku a my jsme pouze systematicky obětováváni? Přeci jen zdemoralizovanému národu se vládne lépe a mnohem snáze než sebevědomému a hrdému národu.
 

František Žigrai