Problém dnešní doby není systém ale, lhostejnost lidí!

05.03.2011 12:18

Skoro všem je jedno co se dneska děje!
Jdu si takhle po vlakovém nádraží v Náchodě a vidím dva cikány ve věku kolem 13ti let, jak dotírají na jednu paní, která stála stranou a mohlo jí být tak okolo 75 let.
Najednou ji jeden vytrhl tašku a dali se na útěk, nedalo mě to a toho co měl tu tašku jsem "sundal" teleskopem. Dostal ještě pár ran navíc ale nakonec mě utekl, chtěl jsem ho dotáhnout na PČR i když vím, že by ho obratem pustili.
Tašku naštěstí pustil... Vzal jsem ji a vrátil, ta paní mě chtěla dát peníze a tak jsem jí řekl ať si peníze nechá ale, jestli pro mě chce opravdu něco udělat, tak ať volí Dělnickou stranu, říkala že přesvědčí i příbuzné a já doufám, že uspěje.

Je jasné, že spousta lidí věří té štvavé a nenávistné kampani, kterou proti nám systém vede. Ale co sem chtěl říct, udivuje mě, že jí nikdo nepomohl a to tam lidi byli a chovali se jen jako nějaké ovce. To se musí změnit! Tato pasivita těm zlodějům jen hraje do karet...

Občan Náchoda