Skrytý nepřítel

05.03.2011 12:02

Jelikož jsem aktivista a snažím se stranu propagovat kde to jen jde a to včetně různých komunitních serverů (lidé.cz, facebook, libimseti, xchat a spousta dalších) tak vím kde se chovají alespoň trochu neutrálně a kde i když to v pravidlech nemají, tvrdě potírají jakékoliv národní cítění.

Tento článek je o serveru libimseti, který je očividně plný zhulených či jinak drogově opojených přisluhovačů ministra pro zfetované anarchisty apod. Kocába. Budou to již rok, co jsem se zaregistroval na server libimseti za účelem propagace naší strany na fórech a v diskusích a to formou přesvědčování a argumentací. Do profilu jsem si nahrál několik fotek z akcí strany i pár obrázků stranu propagujících a začal v boji proti většině. Netrvalo ani 2 dny a profil bezdůvodně smazali. Tak si říkám zase nějaká smažka na postu moderátora… Pošlu tedy stížnost a bez reakce. To mě přimělo k vyloženě provokační hře, okamžitě jsem si založil profil znova a opět jsem tam nahrál pár fotek se stranickou tematikou. Do svého motta jsem vyplnil, jdeme proti proudu a na info o sobě jsem napsal, volím jedinou opozici, volím DS a stop cenzuře. Tentokrát to mazajícímu smažounovi trvalo jen 25 minut. Opět jsem poslal stížnost a tentokrát mě k mému obrovskému údivu i odepsali a to takto:

#Dobrý den,
#pokud jsou nalezeny na profilech znaky propagace hnutí porušující lidská
#práva a svobody, dopouští se tvůrce profilu porušení pravidel. Profil je
#okamžitě zrušen bez upozornění.
#--
#Adam Buriánek
#Libimseti.cz a.s.
#senior Support/Tester Libimseti.cz
#wizi@firma.libimseti.cz 

Kde to žijeme, když si může dovolit toto napsat?! Jsme legitimní politická strana! Místo tohoto honu na čarodějnice by si spíše měli hlídat správu fotek, aby se jim tam zase nenaboural nějaký hacker a opět nezveřejnil choulostivé fotky z profilů, jak jsme to už jednou viděli… Mezitím jsem už měl profil založen znova, tentokrát jsem se poučil a nezaložil jej v noci ale ve dne. I totálně zfetovaná smažka musí přeci spát i když se nafetuje a zhulí sebevíc. Během dne sem na profil umístil několik fotek se stranickou tematikou, očividně tam byl nezaujatý člověk, který vše bezproblémově schválil. Opět, sem začal v boji, několika lidem od nás pomáhal na fórech v nerovném souboji proti přesile ne nadávkami ale pádnou argumentací, bohužel to většinou nepochopili, ale našli se i tací kteří to pochopili a za ně jsem rád. Čili profil plnil účel, ovsem za 2 dny se náš smažoun asi probudil a udělal to co mu jeho vyhulený „mozek“ velel. Opět tiše odstranil opozici.
Celá tato vleklá bitva se táhne už hodně dlouho a i když jsem v nevýhodě tak to nevzdávám a stále tomu smažounovi přidělávám práci. Jednou mu to trvá chvíli jindy třeba i tři týdny ale mezitím než mě najde a zlikviduje, já stihnu přesvědčit další lidi a v tom mám výhodu já neboť já mám své přesvědčení. Naopak on má jen svoji trávu či jiné drogy.
Závěrem chci doporučit našim příznivcům, kteří používají libimseti za jiným účelem než propagaci, např. k seznamování či pokecu aby radši použili jiný komunitní server, poněvadž na libimseti je můžou kdykoliv smazat kvůli jejich názoru.
Také dodávám že toto chování v rozporu §261 neboť je to perzekuce na základě politické příslušnosti, ale asi zapomínám, že dokud se tady něco radikálního nestane tak že tu stále budou vládnout mafie a černý rasismus.

Jaroslav Drtina
Předseda KR DSSS KHK