Sociální demokrat

05.03.2011 12:03


Cestou na stranický sjezd do Prahy, když jsem čekal na přátelé z Pardubic a Plzně... Přišel ke mě nějaký kluk který si očividně potřeboval zvednout sebevědomí a prohodil ne mě hlášku "Neboj my tě už brzo zakážeme, sociální demokracie! Chtěl jsem se ho zeptat jak si tu "demokracii" představuje když chce zakazovat,  kriminalizovat a zavírat. Všichni jistě víme kdo toto dělal a že ti co to dělali stále sedí v parlamentu. Vždyť podstata demokracie je v tom že každý má právo na svůj názor ať je jakýkoliv a pokud se lidem nelíbí či líbí mají možnost to dát svobodně najevo ve volbách. Jenže jsem zapomněl napsat že ten člověk jen prošel a když to vyštěkl tak výrazně zvýšil rychlost. Co kdyby se ten zlý extrémista či neonacista z DS jak nás rádi označují rozhodl jej napadnout. Nechtěl jsem jej mlátit protože politika není v mlácení ale v debatě a přesvědčování... Závěrem musím jen říct že tato skutečnost svědčí jen tom že nepřítel jenž proti nám stojí je nadmíru zbabělý.

Jaroslav Drtina
Předseda KR DSSS KHK