Už neví kde krást, a tak chtějí zdanit i sběr lesních plodů!

19.07.2011 17:24

https://skalky.net/nadrz/51/d370.jpgKdyž jsem si dnes přečetl na internetu článek, že v rámci dalších zločinných reforem má být zdaněn sběr lesních plodů, nevěřil jsem svým očím.

Vládnoucí sebranka už neví kde dále parazitovat, a tak chystá zdanění sběru lesních plodů, například borůvek, hub apod. Ani ve zlém snu si nedovedu představit, jak by lidé, kteří jsou například vášnivými houbaři, měli odevzdávat parazitům ve vládě jakousi daň za to, že si posbírají pár hub a pak si někde své úlovky porovnávají. Už vůbec si nedovedu představit, jak by vláda chtěla zdanit těch pár hříbků či borůvek důchodcům, kteří si tak jen přilepší ke svému takřka nulovému důchodu. Když by tedy šel člověk do lesa a svůj sběr nikde nepřihlásil, tak by byl stavěn na rovinu s pytlákem, který líčí pasti na lesní zvěř a pak ji jde prodat.

Jestli takovýto nesmyslný návrh bude schválen, tak jsem zvědav, jak bude fungovat kontrola. Náklady na hlídání lesů by určitě několikanásobně převýšilo zisk z houbových daní.

Já osobně do lesa na houby budu chodit dál a je mi jedno, jestli mne označí za zloděje či pytláka. Ty lesy nejsou vládnoucího viru a proto oni nemají sebemenší právo požadovat jakékoliv daně za sběr plodů.

Kdybych se měl k tomu viru či bacilu, který okupuje Poslaneckou sněmovnu, vyjádřit upřímně, tak by se to dalo prezentovat až 

po 22. hodině a zamrzí mne, že už minuly doby defenestrací, kdy by lidé vzali vidle a cepy do rukou a vyházeli osazenstvo paláců z oken.

Vládnoucímu režimu nestačí, že národ okrádá, kde to jen jde. Sebranka u koryt musí jít ještě dál a oni stále využívají mentality našeho národa, který se vždy a všemu ochotně přizpůsobí. Ale to je potřeba změnit! Proto nebuďme už dále ovcemi a pojďme společně vyházet tu zkorumpovanou parazitickou sebranku! Postavme je před lidový soud a suďme je za vše, co zde za posledních dvacet let napáchali.

Jaroslav Drtina

Předseda KR DSSS KHK